Mario van Vliet

Mario van Vliet (1968)

Mario van Vliet was er vroeg bij, en is nu – al klinkt het wat onaardig – een echte socialmediajunk. Laten we hem vanaf nu ‘fan’ noemen, dat is vriendelijker. Als socialmediafan en tekstwetenschapper/communicatieadviseur geeft hij al jaren trainingen in Social Media en Zakelijk Schrijven. Hij doet dat onder meer incompany bij organisaties en nu ook bij KADE40.

In zijn trainingen leert hij je in te zoomen op het doel van je boodschap en je doelgroep: je volgers/lezers.

Wat is Mario’s staat van dienst nog meer?

Na zijn studies Journalistiek en Tekstwetenschap heeft hij honderden kilometers geschreven, en dan vooral zakelijke teksten. Voor overheden, ondernemers en organisaties maakt hij folders, nieuwsbrieven, tijdschriftartikelen, speeches, websites en content voor social media.

En het mooie is: schrijven verveelt hem nooit. Hij vindt het zelfs met de dag leuker worden. Net als het ondernemerschap; hij runt sinds 1997 zijn eigen bureau Mocca . Daar is hij naast tekstschrijver ook communicatieadviseur, en ook als adviseur gaat hij uit van het doel van je tekst. Om je doel te bereiken heb je een voertuig nodig, en dat bestaat uit vorm en inhoud. En daarover tijdens zijn workshop meer…

Kies een cursus