KADE40 ontvangt wekelijks honderden bezoekers en cursisten. We doen ons best om jouw verblijf/les zo prettig mogelijk te laten verlopen. Heb je een compliment of zie je een verbeterpunt? Laat het ons weten via: barrymarre@kade40.nl  

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Meld het ons alsjeblieft. We zullen ons uiterste best doen jouw klacht op te lossen. Zo voorkomen we dat andere bezoekers/deelnemers hetzelfde probleem ervaren. 

Klachtenprocedure
Stuur jouw klacht naar: barrymarre@kade40.nl. Liever per post? Stuur jouw klacht dan naar: KADE40 t.a.v. KADE40, Barry Marré (directeur), Postbus 4020, 3130 KA Vlaardingen.
Vermeld daarbij:
– om welke afdeling/persoon het gaat
– de inhoud van de klacht

Bellen kan natuurlijk ook, 010 – 460 20 11, vraag naar Barry Marré.

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van jouw klacht. De klacht wordt binnen 3 weken inhoudelijk behandeld. Lukt dit niet, ontvang je een tussentijdse melding. 

KADE40 bundelt en analyseert alle binnengekomen klachten om daarmee haar dienstverlening te vergroten.

De Kade40 nieuwsbrief

Ontvang regelmatig het laatste KADE40 nieuws in jouw mailbox.