Klachten

KADE40 gaat voor tevreden klanten. Wij stellen daarbij alles in het werk om de les en het verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Helaas lukt dat niet altijd.

Heb je een klacht, meld het ons! Wij zullen onze uiterste best doen de klacht op te lossen. Met de kennis van jouw klacht verbeteren wij de organisatie en kunnen we voorkomen dat andere klanten hetzelfde probleem ervaren.

Klachtenprocedure

Stuur jouw klacht naar administratie@kade40.nl. Per post kan ook, naar KADE 40, t.a.v. Administratie KADE40, Postbus 4020, 3130 KA Vlaardingen.

Vermeld daarbij:
- om welke afdeling en/of persoon het gaat
- wat de klacht precies is

Je ontvangt per omgaande een ontvangstbevestiging van uw klacht.

De klacht wordt binnen 3 weken inhoudelijk behandeld. Lukt dit niet, dan ontvang je van ons een tussentijdse melding.
KADE40 bundelt en analyseert de klachten om daarmee haar dienstverlening te vergroten.

Kies een cursus